Sunday Apr 21, 2024

Caspar & Vibeke: Jeg har det greit på jobben

Arbeidslivet er en del av selve livet. En stor del. Mange av oss opplever arbeidslivet som greit, og selv om vi egentlig har større ambisjoner for livet enn å ha det greit, stopper vi ofte der, usikre på hvordan vi skal få mer ut av det. For noen, sånne som oss, er det jo ikke bare arbeidslivet som oppleves som «greit», det gjelder mer enn tiden mellom 8 og 16. Det er jo en mulighet å resignere, og det er en mulighet å slåss for å få alt du ønsker deg. På UROskolen er det å ha et «greit» liv en mulighet til å undersøke det som hindrer deg i å utfolde deg i verden, det som ligger i veien for å bli skikkelig tilfreds med det livet du har. Det er alltid med deg og kalles for uro.

Vil du høre mer fra oss? Ekslusivt innhold fra UROskolen til kr. 100,- pr. måned. www.patreon.com/uroskolen